Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of telefonisch 0161 78 50 20.

Hoe kan ik bestellen?

Het huren van goederen gaat het gemakkelijkst via onze website. Als u de gebruiksdag(en) heeft aangeklikt kunt u alle goederen toevoegen. Na het indienen van de aanvraag krijgt u van ons een offerte toegestuurd (met alles wat beschikbaar is in uw huurperiode). Indien de offerte akkoord is ontvangen wij graag een schriftelijke bevestiging. Wij raden aan om zo snel mogelijk een offerte te accorderen, de goederen zijn pas definitief voor u gereserveerd als wij u een opdrachtbevestiging hebben toegestuurd.

Bij de huurperiode geeft u de exacte dag(en) op wanneer uw feest of evenement is (er staan verschillende datums bij "gebruik van" en "gebruik tot en met" als uw feest of evenement langer duurt).

Heeft u een afwijkende aanvraag of specifieke wensen? Dan kunt u het beste het contactformulier invullen of rechtstreeks mailen naar info@degroene3hoek.nl.

Hoe ver van tevoren moet ik bestellen?

Vanwege drukte in bepaalde periodes (carnaval, zomermaanden, kerstperiode) raden wij aan om tijdig te reserveren. Dit om teleurstellingen te voorkomen. U kunt alvast het minimum aantal reserveren en weersafhankelijke goederen in optie te laten zetten. Dit kan later aangepast worden naar definitieve aantallen.

Hoelang kan ik de goederen huren?

De prijzen op onze website gaan uit van 1 dag gebruik. Uiteraard kunt u de goederen ook langer huren. In dat geval betaalt u voor de 1e dag 100% van de prijs en voor elke volgende dag 20% van diezelfde prijs.

Moet ik extra betalen voor het huren in het weekend?

U hoeft niks extra's te betalen als u de goederen alleen op zaterdag of zondag nodig heeft. U betaald enkel voor de gebruiksdag. Wij zullen doorgaans de goederen op vrijdag leveren en maandag ophalen (we behouden ons het recht voor om op zaterdag of zondag te bezorgen/op te halen).

Tot wanneer kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Tot 1 week voor de huurdatum kunt u uw bestelling wijzigen. Eén of meerdere artikelen bijbestellen kan tot 1 dag voor levering (indien beschikbaar). Voor annuleringen kunnen wij annuleringskosten in rekening brengen. De annuleringskosten zijn afhankelijk van het aantal dagen tot aan de leverdatum en de periode dat de goederen gereserveerd zijn geweest (en niet meer verhuurd kunnen worden aan andere klanten).

Hoeveel zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten worden bepaald aan de hand van het aantal kilometers en aantal wagens. Geef via onze website uw aanvraag door en wij sturen u een offerte met daarin de bezorgkosten. Dit is één bedrag voor zowel bezorgen als ophalen (op de begane grond).

Wanneer kunnen de bestelde goederen worden bezorgd?

Op doordeweekse dagen kunnen wij de goederen bij u thuis of op locatie laten bezorgen. U kunt hierbij een voorkeur voor de ochtend (08.00-12.00 uur) of middag (12.00-17.00 uur) opgeven. De goederen dienen op de ophaaldag vanaf 08.00 uur gesorteerd, gereinigd, geordend en gestapeld op de rolcontainers gereed te staan. De tent moet geleegd zijn voor de overeengekomen afbouwdag. Op verzoek kunnen wij ook buiten onze openingstijden bezorgen. Neem in dat geval contact met ons op.

Mocht er niemand aanwezig kunnen zijn op de dag van levering of retour halen kunnen wij ook:
• De goederen in de tuin zetten/ophalen (alleen beschut of bij droog weer, geheel voor uw verantwoordelijkheid)
• De buren de deur laten open doen of de goederen bij de buren zetten/ophalen
• Van te voren bellen als u makkelijk naar locatie kan komen

Waar kan ik de bestelde goederen ophalen?

Op doordeweekse dagen kunt u de goederen ophalen op Tilburgsebaan 8 in Gilze (onze ingang zit naast het tankstation). In het weekend kunt u de materialen alleen in onderlinge afstemming vooraf ophalen. Voor het ophalen dient u een geldig legitimatiebewijs/rijbewijs mee te nemen en zorgt u ervoor dat de goederen zorgvuldig worden vervoerd.

Moet het serviesgoed schoon terug ingeleverd worden?

Serviesgoed en glaswerk mag ongewassen retour (zonder extra kosten). We vragen u wel om het serviesgoed schraapschoon en in dezelfde verpakking te retourneren zoals bij de levering.

Bouwen jullie ook op?

In principe leveren wij de goederen af op rolcontainers (op de begane grond). Alleen tenten bouwen we standaard op, dit mag een klant vanwege de veiligheidsrisico’s niet zelf doen. Indien u wenst dat wij de goederen ophangen of opbouwen, is dit tegen meerprijs en in onderlinge afstemming vooraf.

Wat als er iets kapot gaat?

Indien goederen kapot gaan of niet retour komen brengen wij hiervoor kosten in rekening. Wij rekenen hiervoor dan de huurprijs plus de bruto inkoopprijs.

In wat voor staat zijn de gehuurde goederen?

Al onze goederen worden steeds met de grootste zorg vervoerd, gecontroleerd en bewaard. U dient er echter wel rekening mee te houden dat de goederen niet altijd in nieuwstaat verkeren.

Is er een minimum orderbedrag?

Alleen voor het huren van tenten hanteren wij een minimum orderbedrag van € 450,- excl. BTW. U kunt de tent aanvullen met een vloer, verlichting, meubilair of glaswerk.